کاشت مو بدون جراحی میکروگرافت در کلینیک نیل
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کاشت مو بدون جراحی میکروگرافت در کلینیک نیل
دو شنبه 24 آبان 1400 ساعت 18:4 | بازدید : 184 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

جذابیت ظاهری به عوامل مختلفی وابسته است، از تیپ و نحوه لباس پوشیدن گرفته تا فرم بدن و چهره که هر یک به صورت مجزا می‌توانند در افزایش جذابیت فعلی شما دخیل باشند؛ اما احتمالا این جمله را شنیده باشید که می‌گویند فلانی با کاشت مو چند سالی جوان‌تر شده است؛ این جمله شاید در نگاه اول خوشایند و امیدوار کننده باشد؛ اما یک نکته منفی پنهان دارد! بله حالت تقریبا مصنوعی و عیان موها بعد از کاشت. این یک معضل مهم برای عدم اعتماد به موی کاشته شد است که چاره آن کاشت مو به روش میکروگرافت در کلینیک نیل است.

مشاوره رایگان
۰۹۱۲۰۸۱۹۴۳۹

کلینیک نیل یکی از معتبرترین مراکز زیبایی در تهران است که نامی آشنا برای زیباجویان به شمار می‌رود. نام کلینیک نیل معمولا به روش میکروگرافت شناخته می‌شود؛ زیرا این مرکز زیبایی از جمله پیشگامان روش میکروگرافت در ایران است و همین موضوع می‌‌تواند به عنوان یک عامل مهم در اعتماد به کلینیک نیل دخیل باشد تا در کمترین زمان و هزینه ممکن به هدف نهایی خود، یعنی جذابیت بیشتر برسید. در ادامه توضیحاتی در مورد کاشت مو به روش میکروگرافت را می شنوید:

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

چگونگی روش کاشت مو میکروگرافت
در یک جمله یعنی کاشت در سایز میکرو؛ اما به‌طور کلی‌تر میکروگرافت نوین‌ترین روش کاشت مو است که به دلیل شیوه متفاوت در برداشت فولیکول‌ها از بانک مو، گزینه بسیار ایده‌‌آلی برای زیبا جویان است. در این روش که نوع پیشرفته‌تری از متد SUT به شمار می‌رود، برداشت فولیکول‌ها (گرافت‌ها) دیگر به وسیله پانچ‌های دستی انجام نمی‌شود و تمامی مراحل به وسیله هولدرهایی با ظرافت 4 میکرون صورت می‌گیرد.

 

تاریخچه کاشت مو به روش میکروگرافت
شاید اگر بگوییم تاریخچه کاشت مو بدون جراحی از ژاپن که معمولا با فیلم‌هایی با بازیگران طاس ‌آنها را به یاد داریم نشات می‌گیرد، کمی عجیب باشد؛ اما واقعیت همین است! در حدود ۱۰۰ سال قبل ژاپنی‌ها اولین افرد یا بهتر است بگوییم زیباجویانی بودند که برای رفع طاسی و کم‌مویی البته در نواحی مانند ابرو اقدام به کاشت مو کردند که با شکست‌های پی‌ در پی همراه بود؛ این شکست‌ها به دلیل شروع جنگ جهانی دوم هیچ وقت به پیروزی ختم نشد تا زمانی که غربی‌ها تصمیم به تحقیق و آزمایش روی این موضوع کردند.

بیست سال بعد یکی در نیمه قرن بیستم دکتر نرمان ارنتریش اولین فردی بود که پایه گذار شکل اولیه کاشت مو بود و با برش پوست سر و انتقال مو از قسمت‌های پرپشت (بانک مو) به قسمت‌های مبتلا به طاسی، کاشت مو به معنای واقعی را معرفی نمود. مسیر پرپیچ و خم کاشت مو در این ۴ دهه تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را به خود دید تا جایی که به جایگاه امروزی یعنی روش میکروگرافتی رسید که در کلینیک نیل به صورت تخصصی ارائه می‌شود.

مراحل کاشت مو روش میکروگرافت
برداشت مو از قسمت بانک مو (پشت سر و یا در آقایان می‌تواند ریش و سیبیل هم باشد)
جداسازی و آماده کردن بانک مو از قسمت‌های برداشته شده
کاشت و پیوند مو در نواحی مبتلا به طاسی
مراحل کاشت مو روش میکروگرافت
اما موارد بالا به صورت کلیتی است و در تمامی متدها تقریبا به صورت ثابت قرار دارد؛ اما اگر بخواهیم به صورت جزئی‌تر به این موضوع نگاه کنیم، می‌توانیم سه مرتبه‌ای که بالا به آن اشاره کردیم را به گونه‌ای دیگر بیان کنیم.

در این متد برداشت گرافت مو با توجه به نیاز شما با دو تکنیک هولدرای اتوماتیک در سایز میکرون در صورت میزان طاسی بالا به روش تریکوفیتیک اسکارلت انجام خواهد شد؛
قبل از کاشت برای بهبود فرایند بهتر است تا گرافت‌ها در دستگاه میکرو ایمپلنتر قرار بگیرند؛
در مرحله آخر گرافت‌های کاشته شده به کمک دستگاه‌ پانچ ایمپلنتر در ناحیه‌ای که دچار طاسی است، کاشته می‌شود.
توضیح مراحل کاشت مو به روش Micro Graft

شاید در ابتدا تصور کنید که اسامی این روش‌ها صرفا بخشی از بازاریابی باشد؛ البته که بسیاری از رقبا از اسامی من درآوردی مانند FUT Plus، VIO، Golden Metod استفاده می‌کنند که هیچ یک تایید شده نیست؛ این درحالی است که روش میکروگرافت به عنوان یک روش تایید شده از جانب FDA در کشورهای زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما به طور کامل‌تر اگر بخواهیم در خصوص مراحل کاشت مو میکروگرافت صحبت کنیم، به سه بخش زیر اکتفا می‌کنیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 2705
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 288
:: بازدید سال : 1239
:: بازدید کلی : 2705